Poszukujemy pracownika na stanowisko: organizacja i obsługa organów Spółdzielni

Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Obsługa organów Spółdzielni (głównie Rady Nadzorczej i Zarządu Spółdzielni) tj. w szczególności przygotowanie dokumentów, organizacja i protokołowanie posiedzeń organów, prowadzenie, archiwizacja, nadzór nad dokumentacją wszystkich organów Spółdzielni.
  2. Koordynacja organizacyjna pracy Członków Zarządu.
  3. Redagowanie informacji dla mieszkańców Spółdzielni zamieszczanych w publikacjach wewnątrzspółdzielczych oraz do przestrzeni publicznej.
  4. Obsługa sekretariatu Zarządu – w ramach zastępstwa.
  5. Przyjmowanie i nadawanie korespondencji wraz z archiwizacją.

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe, mile widziane na kierunku prawo, administracja,
  • wysoki poziom kompetencji komunikacyjnych i interpersonalnych,
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • biegła znajomość obsługi pakietu MS Office,
  • doświadczenia w pracy w spółdzielczości mieszkaniowej oraz na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Oferta powinna też posiadać podpisaną klauzulę informacyjną dla osób ubiegających się o zatrudnienie w Bydgoskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w ramach prowadzonej rekrutacji.              

>>Pobierz dokument – zgoda na przetwarzanie danych<<