KOMUNIKAT

Szanowni Państwo!

W związku ze zniesieniem w dniu 23 lutego br. większości obostrzeń związanych z przebiegiem zakażeń COVID-19, Bydgoska Spółdzielnia Mieszkaniowa informuje, że z dniem 1 marca 2022 roku (wtorek) przywrócona zostaje możliwość wizyt osobistych w siedzibie Zarządu i w Administracjach Osiedli oraz czynne będą wszystkie kasy zlokalizowane na terenie Spółdzielni. 

Nadal zalecana jest bezpieczna forma kontaktu ze Spółdzielnią (telefonicznie, za pośrednictwem poczty lub złożeniem dokumentów do skrzynek znajdujących się na zewnątrz budynków Administracji i siedziby Spółdzielni) w sprawie realizacji wniosków o wydanie zaświadczeń potwierdzających tytuł prawny do lokalu mieszkalnego lub garażu oraz zaświadczenia o braku zaległości w opłatach eksploatacyjnych.

Podajemy telefony kontaktowe i adresy mailowe:

dział obsługi mieszkańców (wydawanie zaświadczeń potwierdzający tytuł prawny do lokali mieszkalnych, załatwienie formalności dla nowych właścicieli lokalu, wnioski o przeniesienie własności, pośrednictwo nieruchomości),

tel. 52 376-97-55     e-mail: dc@bsm.bydgoszcz.pl

– dział opłat i windykacji (wydawanie zaświadczeń o braku zaległości z tytułu opłat eksploatacyjnych lokalu, wysokość i rozliczenia opłat miesięcznych oraz dostarczone media, zadłużenia za użytkowania lokali),

tel. 52 376-97-70     e-mail: ia@bsm.bydgoszcz.pl

dział gospodarki zasobami spółdzielni (lokale użytkowe, zaświadczenia potwierdzające tytuł prawny do garażu).

tel. 52 376 97-53     e-mail: aj@bsm.bydgoszcz.pl

Zarząd Bydgoskiej Spółdzielni Mieszkaniowej dokłada wszelkich starań, aby obsługa członków, interesantów i kontrahentów była jak najbardziej skuteczna w zaistniałej sytuacji.